16 februari 2023 / 20:00 - 16 februari 2023 / 23:59

Donderdag 16 februari zal er onderhoud gepleegd worden aan OSIRIS Link tussen 20:00 en 24:00u. Het betreft hier een noodzakelijke upgrade van het systeem om de stabiliteit en security van OSIRIS Link te kunnen blijven garanderen.

Impact:

Bij aanvang van het onderhoud (20:00) is OSIRIS Link ongeveer 30 minuten lang niet beschikbaar zijn. Zie hieronder voor de daarbij getroffen deelsystemen.

Daarnaast zullen de getroffen deelsystemen, gedurende het onderhoudsvenster, een aantal keren 5 tot 10 minuten niet beschikbaar zijn. De frequentie en exacte duur van deze onderbrekingen is vooraf niet vast te stellen. Uiteraard doen wij ons best om de doorlooptijd van het onderhoud zo veel mogelijk te beperken.

Deelsystemen die geraakt worden door het onderhoud:
• OSIRIS PlanApp
• OSIRIS Student (Nieuw) (Services, Webapplicatie en App)
• Event-Broker: enkel koppelvlakken met OSIRIS Link component

Deelsystemen die niet geraakt worden door het onderhoud:
• OSIRIS Aanmelding
• OSIRIS Basis