1 november 2022 / 10:00 - 14 november 2022 / 17:00

Met deze change wordt de lifecycle ingesteld op 3 maanden én krijgen gasten op het opgegeven privé e-mailadres een notificatie wanneer het account bijna verloopt. Deze notificatie wordt na 80 dagen inactiviteit verstuurd en bevat o.a. instructies voor als het account behouden moet worden.
Daarnaast wordt na 30 dagen een openstaande uitnodiging automatisch ingetrokken. Hier wordt geen notificatie voor verstuurd. Dit betreft externe personen die wel zijn uitgenodigd maar nog nooit in de O365 omgeving van de Universiteit Utrecht hebben ingelogd.