Outage

Update maandag 6 april 09:24
Je kunt op dit moment hinder ondervinden bij het gebruik van de volgende functionaliteiten van Teams:

Update dinsdag 1 april 11:00
– Het zoeken naar apps binnen Teams
– Het is mogelijk dat sommige kanalen niet worden weergegeven in de lijst met kanalen

Update dinsdag 31 maart 12:00

Update vrijdag 20 maart 09:05

Update donderdag 19 maart 14:05
– Berichten plaatsen in kanalen of reageren op berichten lukt soms niet.
– Vertraging aanwezigheidsstatus binnen Teams

Update donderdag 19 maart 12:35
– het zoeken naar apps binnen Teams
– vertraging aanwezigheidsstatus binnen Teams