Status IT services

Outage

Opgelost dinsdag 31 mei 15:26
Een structurele oplossing laat nog op zich wachten maar er is een gevalideerde work around beschikbaar die door de getroffen gebruikers toegepast kan worden binnen de Outlook applicatie. Deze work around is terug te vinden in de selfservice portaal van Topdesk.

Update maandag 30 mei 16:12
Er is een tijdelijke oplossing beschikbaar voor Outlook die de Servicedesk kan toepassen bij gebruikers die zich melden met dit issue. Tegelijkertijd is er een oplossingsrichting die samen met de leverancier verder geanalyseerd wordt.

Update maandag 30 mei 09:45
De oorzaak van de storing is nog niet achterhaald. Gebruikers waarbij Outlook dusdanig blijft crashen worden geadviseerd tijdelijk de Outlook webversie te gebruiken.

Storing maandag 30 mei 08:59
Je kunt op dit moment hinder ondervinden bij het gebruik van de Outlook applicatie. Bij het uitvoeren van verschillende handelingen (mail beantwoorden, afspraak opstellen, afspraak wijzigen) sluit Outlook steeds af en dient de applicatie opnieuw gestart te worden.

Dit statusoverzicht toont grote storingen en onderhoudswerkzaamheden rondom universitaire IT voorzieningen. Voorzieningen van de Universiteitsbibliotheek en systemen voor specifieke faculteiten zijn niet allemaal meegenomen. Vermoed je een storing? Laat het weten
Dit overzicht toont bekende IT problemen waarvoor een tijdelijke oplossing beschikbaar is. Er wordt gewerkt aan een definitieve oplossing. Heb je vragen? Neem dan contact op met de ICT Servicedesk.