Outage

Update woensdag 10 augustus 2022 15:10:
Na intensief overleg met de leverancier, is de oorzaak vastgesteld.  Momenteel wordt een oplossing ontworpen, gerealiseerd en getest.  Voor dit traject is momenteel geen schatting van de doorlooptijd te geven.  De situatie is ongewijzigd en de tijdelijke oplossing blijft van kracht.

Update woensdag 3 augustus 2022 15:20:
Na nauw contact met de leverancier, is de oorzaak van de storing achterhaald.  Momenteel wordt naar de oplossing gezocht.  Uiteraard doen we er alles aan om deze zo snel mogelijk te vinden en toe te passen.  Voorlopig is de situatie ongewijzigd en blijft de tijdelijke oplossing van kracht.

Update donderdag 21 juli 2022 14:48:
We hebben nauw contact met de leverancier, maar helaas kunnen ze nog niet aangeven wanneer ze verwachten dat de problemen structureel opgelost zijn. Uiteraard doen we er alles aan om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te krijgen. Voorlopig is de situatie ongewijzigd en blijft de tijdelijke oplossing van kracht.

Update maandag 18 juli 2022 13:37:
Het is goed om te weten dat er geen e-mails opnieuw verzonden zullen worden van de transacties die vóór de workaround van 15 juli zijn verstuurd. Het is aan te raden om de betreffende transacties opnieuw in te dienen.

Update vrijdag 15 juli 2022 10:28:
De tijdelijke oplossing voor de dienst Digitale Handtekening is geïmplementeerd.
Meer informatie hierover is terug te lezen op het intranet.

Update donderdag 14 juli 17:59:
Aangezien de leverancier een langere oplostijd nodig heeft voor de structurele oplossing, wordt er gewerkt aan een tijdelijke oplossing.

Storing donderdag 14 juli 08:23:
Je kunt op dit moment problemen ervaren met het ontvangen van mailbevestigingen vanuit ValidSign bij het gebruik van de dienst Digitale Handtekening (signature.uu.nl).
Er wordt gewerkt aan een oplossing.