29 januari 2022 / 02:00 - 1 februari 2022 / 08:00
Omschrijving Nieuw aangevraagde versies van onderwijsapplicaties voor blok 3 en blok 4 komen beschikbaar op de SolisWorkpace, publieke student en docent PC’s in de studielandschappen, computerleerzalen en hoorcollege-zalen. De samenstelling van de release is afgestemd met en getest door de faculteiten.
tijd Publiek Student PC’s en Publiek Docent PC’s: zaterdag 29 januari 02:00 uur tot en met zondag 30 januari
SolisWorkpace: dinsdag 1 februari 02:00 – 08:00 uur
impact Nieuwe versies van diverse onderwijsapplicaties voor blok 3 en blok 4 op publieke werkplekken en binnen de SolisWorkspace omgeving.