30 januari 2021 / 00:01 - 5 februari 2021 / 23:59
Omschrijving Nieuwe (versies van) onderwijsapplicaties worden gebundeld uitgerold binnen de MyWorkplace omgeving en op publieke student werkplekken. De samenstelling van de release is afgestemd met en getest door de faculteiten.
De zalen zullen gefaseerd afgewerkt worden, rekening houdend met evt. onderwijsactiviteiten (dus vooral in de weekends en avonduren). Installatie (inclusief deïnstallatie van oude versies) per werkstation kan enkele uren in beslag nemen. De automatische ‘shutdown-taak’ staat deze week uit in de zalen.

Publiek Student PC’s en Publiek Docent PC’s: Zaterdag 30 en zondag 31 januari
MyWorkplace: nacht van 1 op 2 februari.

impact Nieuwe (versies van) onderwijsapplicaties op MyWorkplace en op Publieke Student en Docent werkplekken.