29 april 2024 / 19:00 - 29 april 2024 / 20:00

Toegang m.b.v. het netwerk-pad \\soliscom.uu.nl\uu\users\solisid tot de U-schijf wordt uitgezet.
In plaats daarvan moet het volgende pad gebruikt worden: \\soliscom.uu.nl\users\solisid.

Impact:  Gebruik je een UU-beheerde Windows werkplek? Dan staat dit automatisch goed ingesteld. Dit is al enige jaren de standaard ingang en dus ook de gebruikte naam op de beheerde Windows werkplekken. Gebruik je een ander systeem dan Windows en heb je toegang tot de U-schijf ingesteld? Dan kan het zijn dat je vanaf maandagavond 29 april niet langer toegang hebt als je gebruik maakt van de oude toegangslink: \\soliscom.uu.nl\uu\users\solisid externe link. In plaats daarvan krijg je toegang tot de U-schijf via \\soliscom.uu.nl\users\solisid externe link. Controleer zo nodig de mapping van de U-schijf als je ingelogd bent en pas hem zonodig aan.

Voor meer informatie zie eventueel het bericht op het Intranet:Apple of Linux-gebruiker? Nieuwe instellingen voor U-schijf – Mededelingen – Intranet (uu.nl)