2 mei 2023 / 01:00 - 2 mei 2023 / 23:59

Solis Windows Werkplek Anti virus
Trellix anti virus wordt vervangen door Windows Defender anti virus.

Op de solis Windows werkplekken gaan wij Microsoft anti virus Windows Defender gebruiken. Deze anti virus is net zo goed zoals McAfee.  Windows Security scant voortdurend op malware, virussen en veiligheidsbedreigingen. De anti virus updates worden automatisch gedownload om uw apparaat veilig te houden en te beschermen tegen bedreigingen. Uw apparaat wordt niet opnieuw opgestart na de update naar Windows Defender.