21 december 2020 / 07:00 - 21 december 2020 / 08:00
Omschrijving VPN omzetting naar nieuwe idP
impact  De VPN / Cisco Anyconnect oplossing vpn.uu.nl wordt omgezet naar de nieuwe access manager. Tussen 07.00u en 08.00u zal er enige tijd niet ingelogd kunnen worden en bestaande verbindingen worden verbroken. Omdat daardoor een risico ontstaat dat openstaande bestanden op bijvoorbeeld de O-schijf niet meer weggeschreven kunnen worden, wordt geadviseerd gedurende dit tijdslot geen via VPN ontsloten bestanden open te hebben staan.