6 juli 2022 / 17:00 - 6 juli 2022 / 17:00
Door een storing met Intune is het mogelijk dat UU gebruikers na het verliezen van de verbinding op hun managed Device (IOS of Android) geen contact meer kunnen maken met Office 365. Dit geldt alleen voor verbindingen met een privé telefoon, een UU telefoon, of een UU iPad.
De verbinding met Office 365 wordt automatisch om de 8 uur gereset, en het is mogelijk dat de verbinding dus na deze automatische reset verdwijnt.
Gebruikers kunnen op een UU laptop / desktop wel gewoon bij hun UU gerelateerde applicaties.
Om 17 uur zal middels een Spoedwijziging de toegang hersteld worden.