30 oktober 2020 / 13:00 - 30 oktober 2020 / 13:01
Omschrijving Op de Solis-Studentwerkplekken wordt voor ingelogde studenten de mogelijkheid geïntroduceerd deze voor maximaal 30 minuten te vergrendelen (Windows-toets +L). Dit voorkomt dat onbevoegden bij korte afwezigheid toegang hebben tot persoonlijke data. Na een aaneengesloten periode van 30 minuten vergrendeling vindt een automatische log-off plaats waarmee de PC vrij gegeven wordt voor andere studenten. Hierover wordt de student vooraf op de PC zelf geïnformeerd.
impact Geen impact tijdens de uitvoering. Na uitvoering kan de student-werkplek voor een periode van maximaal 30 minuten vergrendeld worden.