15 juli 2023 / 18:00 - 15 juli 2023 / 22:00

SolisWorkspace, O en U schijf, Printing
Omschrijving: SolisWorkspace, O en U schijf, Printing

Impact:
Op zaterdag 15 juli om 18:00 wordt er een storagecluster vervangen. Hierdoor zijn de volgende diensten die gebruik maken van deze opslaglocatie tijdelijk niet beschikbaar: SolisWorkspace, gemeenschappelijke en persoonlijke opslagruimte (O- en U-schijf), printen, scannen en kopieren (MFs). Vanaf 22:00 zullen deze diensten weer kunnen worden gebruikt. Mogelijk is het nodig dat je de computer of laptop herstart.