24 januari 2022 / 10:00 - 14 januari 2022 / 17:00
Omschrijving Gastgebruikers (Azure AD guest users) die langer dan 13 maanden niet meer zijn ingelogd op de Office 365 omgeving van de Universiteit Utrecht worden vanwege security richtlijnen automatisch uit de Office 365 omgeving verwijderd.
tijd Maandag 24 januari 2022 10:00 tot maandag 14 februari 17:00 (gefaseerde doorvoering)
impact De gastgebruiker heeft hierna geen toegang meer tot de Teams, SharePoint site of de gedeelde bestanden vanuit OneDrive, Teams of SharePoint.  De gastgebruiker kan altijd weer opnieuw toegang krijgen op basis van de bestaande werkwijzen.