3 mei 2022 / 20:00 - 3 mei 2022 / 22:00

Het instellen en gebruik van Microsoft MFA wordt verplicht voor gastgebruikers (Azure AD guest users) op de meeste Office365 applicaties.
Gastgebruikers krijgen bij de eerstvolgende inlog op Office365 applicaties te maken met de ingebouwde wizard om Microsoft MFA in te stellen en te gebruiken voor het account.
Dit geldt voor de volgende situaties:
• als een gastgebruiker toegang heeft gekregen of krijgt tot een Teams-groep of volledige SharePoint-site
• als een bestand of map vanuit OneDrive en of SharePoint direct met een gastgebruiker wordt gedeeld of gedeeld is
Dit geldt niet voor deelnemen aan Teams-meetings.