Status IT services

Outage

Update 1 oktober 2020 16:22:
De problemen met het versturen en ontvangen van e-mail is grotendeels verholpen.
* E-mailen via Outlook (op PC of app op mobiele telefoon) is weer volledig beschikbaar. Er is geen vertraging meer bij versturen of ontvangen van e-mail, ook niet bij het versturen naar distributiegroepen;
* Voor bijna alle gebruikers is de Outlook Web Access weer toegankelijk. De leverancier geeft aan dat zij momenteel problemen oplossen voor enkele gebruikers die nog wel problemen ervaren.

Update 1 oktober 2020 11:11:
* Email gebruiken in Outlook Web Access niet mogelijk.
* Email gebruiken via Outlook app op PC of mobile wel mogelijk. (Mail versturen & ontvangen werkt met mogelijk kleine vertraging)
* Versturen van mails via distributiegroepen werkt vertragend (15 minuten of langer afhankelijk van de grote van de distributie groep)

Storing 1 oktober 2020 10:04:
Je kunt op dit moment niet of beperkt gebruikmaken van de Cloud solismail.
Oultook.office.com is niet beschikbaar en verzonden e-mail wordt vertraagd afgeleverd.

Dit statusoverzicht toont grote storingen en onderhoudswerkzaamheden rondom universitaire IT voorzieningen. Voorzieningen van de Universiteitsbibliotheek en systemen voor specifieke faculteiten zijn niet allemaal meegenomen. Vermoed je een storing? Laat het weten
Dit overzicht toont bekende IT problemen waarvoor een tijdelijke oplossing beschikbaar is. Er wordt gewerkt aan een definitieve oplossing. Heb je vragen? Neem dan contact op met de ICT Servicedesk.